Geplaatst op 10 reacties

Ballroom dansschool

. . . . . . . . . . . . .

10 gedachten over “Ballroom dansschool

1. Hoi, dit is het blog van ballroomdansschool.nl. Doe mee met bloggen!

2. workshopdagen-ballroom-stijldansen. 300 keer ballroomworkshop dag komt er aan, krijg gratis stijldansen workshops. Meld je aan.

3. dans sociëteit zoekt dansers/vrijwilligers van jong tot oud. Help mee met ballromdansen/stijldansen en orgaiseer evenementen. (veel voordeel voor priveles voor vrijwilligers)

4. 3D experience? hijs je in 1 van de 2 xsens 3D pakken en zie jezelf interactief terug. Ontwikkel je ballroomdansen-stijldansen techniek. Zie de dans animaties van wereldkampioenen en verglijk jezelf (maak je dansen perfect)

5. 2D dansvideo camera die je volgt zonder cameraman. Speel je ballroompriveles/stijldanspriveles af op de beamer.

6. Kernkwaliteiten dansleraar (finalist nederlands kampioenschappen hoofdklasse stijldansen) ballroomdans docent heeft vele jaren les in buitenland gehad van de beste. FDO diploma aanwezig.

7. Jeugd stijldans opleiding – jongeren ballroomdansen opleiding – geniet van vele voordelen voor de dansjeugd, van danslessen tot de nieuwste technologien.

8. Dansles volgen? krijg gratis 20 minuten yoga voor je priveles ballroom/stijldansen

9. guesthouse voor dansers zoekt vrijwilligers. Help mee maar maak ook gebruik van de 27 meter dansvloer en kom met 6 vrienden lekker stijldansen.

10. GRATIS PROEFLESSEN – ballroom privelessen – stijldansen privelessen

Reacties zijn gesloten.